Hojhoj!

Blir bara sämre och sämre på att uppdatera, men kan skylla på att jag hellre gör något annat än att sitta och blogga när det är skönt väder ute osv, ni vet. Under påsklovet har det inte hänt så mycket, mest tagit det cool-lugnt hela dagarna, tycker det är asskönt. Sitter förövrigt uppe nu för att jag inte kan sova, ska snart krypa ner hos min man som somnade för en timme sen, haha söt. Han pallant trycket! Anyway, imorgon (idag) är det påskafton, tror ni man får ett påskägg detta år? Sista påskafton man får kalla sig barn, för snart fyller jag och Pri 18, och då är vi inga barn längre, HÖHÖ! Mamma kommer väl antagligen göra som nästan alla gånger "här, ta pengar och köp ditt eget påsk-äggs-godis" hon pallant trycket heller. Visserligen är det bra eftersom att alla äter olika sorter, precis alla äter något annorlundare än den andra. Eller så får jag inget påskägg alls, det återstår och se! Haha.
Chillar väl antagligen imorgon med, ska bli skönt.
Men men, nu ska jag lägga mig, hepåré!



Traffic - Älskling, jag och Nickis (som förövrigt ville vara med på pusskalas!) Fullständigt skeva allihop.

Kommentarer
Postat av: prill

jag älskar att du alltid säger "jag och pri fyller 18" och inte bara du :D det är så fint! glad påsk påre!

2009-04-11 @ 15:15:05
Postat av: ljzm

hahaha men vi är ju twins! :D

2009-04-12 @ 11:50:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0