Raaaaaaaaaaaaandy

Sjuk som ett cp typ, halsen är fukd och har typ öroninflammation på ena örat, dvs att jag inte hör ett skit. Kul när jag glider runt med ipoden och bara kan lyssna med en hörlur typ, nu när man har kammat hem ny och fin musik, toppen. Ska väl inte göra ett shit idag, sitter och tankar ner ps för att ha något att göra överhuvudtaget.

Kan tipsa om tre feta låtar just nu:
Lloyds TSB Ad - Metaphi vs. Elena Kats-Chernin - Eliza's Aria (Dubstep)
Prodigy - Thunder
The Widdler - Lady dub (Original mix)

Kommentarer
Postat av: Mutzeee

Sleva låtarna ;)

2009-04-16 @ 16:21:09
Postat av: Mutzeee

Sleva låtarna ;)

2009-04-16 @ 16:21:20
Postat av: Nickis

haha så jag va hes o du döv. tror de mesta ordet som du sa va "vaaa?" och jag viskade fram samma mening om o om igen :P

2009-04-23 @ 01:08:40
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahahahaha

2009-04-23 @ 09:03:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0