"U never gonna catch me, see u next yeeear!"

Var ju som sagt på bio igår med babe och hans family och såg "Män som hatar kvinnor", och jag måste erkänna att det är den bästa svenska film jag sett, hittills! Otroligt bra faktiskt. Efter det gick vi hem och såg på slutet av Ballar av stål, lyssnade på Snabba cash och somnade. Imorse då, jo.. skitkul. Tog kvart i åtta tåget med babe, visserligen skulle han till skolan och jag skulle fortsätta till Globen, där jag skulle skriva på en blankett angående mitt sommarjobb. Sedan när jag åker därifrån försöker jag tajma tåget som går 13 över från centralen, och jag kommer in 11 över med tuben, såklart jag missar det och ska vänta en jävla halvtimme på rätt tåg. Tog istället k-ängen tåget och satt där och ruttnade, kom till skolan hungrig och gnällig, men var tvungen att tvinga i mig den ruttna fisken som vi fick till lunch. (JAG HATAR FISK, OCH ALLT SOM HAR MED FISK ATT GÖRA!) Efter det satt vi och degade i cafét och spelade lite kort. Tyckte sedan att det räckte för dagen och knallade hem. Och nu sitter man här och lyssnar igenom lite dubstep och dricker kaaaaaffe. I like it, favoritstunden på dagen typ. Ska väl strax dra en dusch och sedan dra till mr. boyfriend senare.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0