YEEEEEEEEEEEEEELLO *homer*

Har ju inte skrivit på ett tag, men har inte haft så mycket att skriva. Har inte gjort så mycket och det kommer väl inte hända så mycket nu förens den 8 maj, WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHO! höh. Förutom imorgon då när det är valborg! Vad ska alla göra? "Uppsala, bubububu" Klart man knäcker en pilsner eller två, men vart fan ska alla vara? Inte fan ska jag sitta i bålsta och löka iaf, funtar på att hooka Nickis (som jag för övrigt ska åka till om en halvtimme!) och öla fettttttt imorgon. Långhelg också, asskönt. Då kan man kanske kröka två dagar och vara bakis två dagar, woopz. Men anyway, ska ju som sagt till Nickis, ska vara ett litet smakråd åt henne för hon ska köpa en bedårande Haglöfs jacka. WOOP! Egentligen borde hon köpa min ruttna svarta, 10 papp,  eller vad säger du Nickis?
Efter det så ska jag väl glida över till min underbara pojkiz och softa med honom, förmodligen.

Men men, nu rundar jag av här lite snyggt och tackar för mig! Sho.


Kommentarer
Postat av: Nickis

yeees! stan osäker i the shit!



Stoppa skjortan i brallorna, ta bältet, å dra åt

Gå in på nåt av

Kapitalismens skryt-byggen, å om du vågar

Ta risken, fyll ryggen

Men akta ryggen, dem sneglar i speglar

Medan ja skriker åt kameror "kom å ta mig då!"



det är så vi jobbar ;)

2009-04-29 @ 14:12:39
URL: http://hagalundsgatan.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0