HEEEEJ BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!

Nu var det ett bra jävla tag sen jag ens orkade logga in här, men nu när jag är rastlös så kan jag lika gärna passa på! Har ju börjat i skolan igen som sagt, och till att börja med, mitt schema.. är ett skämt, haha!
Måndag 8.15-15.15
Tisdag 11.55-13.00
Onsdag 8.15-11.15
Torsdag 8.15-15.15
Fredag 8.15-11.15... haha alltså, detta kan inte bli bättre. Visserligen så måste jag ta itu med allt jag ligger efter i, så plugga för fullt ändå! Anyway, orkar inte uppdatera allt som har hänt på sistånde, så kan ju starta med denna dag istället.
Vaknade hos bebisen runt tio, gick upp och kollade om jag hade fått min lön, hade jag det? NEJ. Blev fly förbannad och hade nästan lust att bli godzilla och riva hela hans rum. Åkte hem halv elva och när jag kom hem så började jag ringa min handledare som jag hade på jobbet, hon svarade ej, och inte min kompanjon som jobbade med mig där heller. Gick till skolan för att ha EN lektion, och läraren var inte ens där, NEHEPP, stormade sedan handelsbanken för att kolla vart fan mina pengar tagit vägen?! Då sa dem att dem kommer imorgon pga försening av Nordea. Det kunde man ju fan ha fattat va. I helvete, var nästan nära på att planera att spränga skitbanken under nattens gång. Sedan gick jag hem, diskuterade lite med mor min som sedan åkte iväg till sollentuna för att köpa hem 15 kilo kött. Så nu kan vi bjuda hela området på bbq-kväll, WOHO!
Just nu sitter jag och väntar på att Ida ska må lite bättre så hon kan handla lite med mig, men det är lite osäkert fortfarande om hon kan. Och lite senare ska jag fara till mannen min för att äta god fettig middag som vi inte gjort på länge, dvs pizza och sallad, HAHA.

Imorgon då? Jo, slutar ju runt 11 så ska väl hem efter skolan och sen in till Nickis för att lämna pengarna för skorna som jag fick krita ur hennes butik, ett par jättefina adidas camo! Sedan ska vi bege oss till käraste solna för att ta oss en kycklingkebab och snacka lite skit. Kanske Loppan hookar också, det vet man aldrig, hon är som vinden den människan!


Dessa skor tillhör mig nu, visserligen har dem gjort det i en månad typ, men ändå!
I love them.

Kommentarer
Postat av: tunde

fiiiiifan va cpsnygga

2009-08-25 @ 18:18:33
Postat av: ljzm

haha thx mate!

2009-08-25 @ 18:32:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0