FREDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Äntligen fredag, har klarat hela veckan i skolan, varje lektion varje dag, HEJ JAG ÄR TUNG. Förutom på onsdagen då eftersom att jag hade liiiiite viktigare saker för mig, nämligen kirra barret.
Men annars så har jag skött detta snyggt och idag har jag ont i hela kroppen för att jag var med gympan för första gången på ett jävla bra tag, var typ med 20-30 min sen dog jag. HAHA, och det vi gjorde var att vi spelade lite brännboll.

Anywho, nu ska jag strax bege mig mot staden för att följa med Ida och göra lite ärenden och sen ska jag även försöka få med mig ett par jävla leggins hem som jag kan ha tills imorgon!
Dricka upp kaffet nu och börja göra sig lite iordning.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0