Fredag!

Merry christmas you filthy animal, and a happy new year! Det är typ allt jag vill säga till skolan, MEN NEEEEEJ så klart så slutar vi på MÅNDAG och inte idag som alla andra. Fast iof, det är ingen fara ändå eftersom att vi kommer se film, göra pepparkakshus och kolla på någon julavslutning som vanligt. "Tomten är far till alla barnen" är filmen som skall ses, mycket bra val utav film, faktiskt. Kommer nog komma mycket hysteri garv från oss tjejer som drar ett par citat här och där ibland utav filmen, nästan ett varje dag faktiskt, haha.
Anywho, idag ska det chillas hemma bara. Och det ska ätas god middag också! Trevligt trevligt.
Och imorgon kanske jag ska bege mig till någon H&M och shoppa lite smink osv, det är rätt akut nu, haha. Mascaran bara pustar ut lite svart, nästan så att det kommer damm, den håller alltså på att slänga in handduken.
Och så vill jag köpa någon handcremé osv som luktar GOTT.

Anywho, nu ska jag runda av här och göra något vettigt istället. Typ städa undan lite i mitt room!

Dagens citat: "Ahopp.. där gick det tåget med åskfart på station!" - Livet är en schlager.



Jag gjorde ett julkort till Cornelia idag på Webdesignen, fint va? HAHA


Kommentarer
Postat av: Sandra

åskfart?! what? HAHAHAHA!

2009-12-18 @ 15:12:40
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahahaha ja det går ju för fort :D

2009-12-18 @ 15:24:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0