IT'S FUCKING COLD!?

Har precis ätit lite lasagne och druckit ett glas mjölk. Nu ska jag sätta på mig långkallingar, yllestrumpor, täckbyxor, fliecetröja, vantar, halsduk och mössa för att vandra till Liza i cirkus... fem min. Vi ska ha en filmkväll, efter en otrolig längtan, haha. Vi ska se Shrek 3 för att fresha upp lite minnen, HAHA. Vi skall även äta mina bullar som jag bakade igår, dricka choklad, äta chips och så kanske det blir en cola på det, haha. Nej, vi är inte feta.. bara väldigt förtjusta i sötsaker.
Men först ska jag fixa köket innan jag vandrar den otroliga vandringen..

"VEM KALLAR DU PAJ DIN PAJAS?"



Ge mig sommaren, men inte maten.
Det är alltså beste far og jeg på bilden.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0