Torsdag

Jag är trött, ok. Så jävla trött. Har haft så svårt och sova dem här veckorna, beroende på stress och massa annat. MAMMA, KÖP SÖMNTABLETTER NU!!!!!!!!!
Anywho, vaknade runt 8, klädde på mig och sprang till skolan, kom typ tio min sent. Har t.om medverkat på gymnastiken idag, INTE MIN GREJ OK? Men men, som sagt.. det är dags att kriga nu. I sista stund.
Sedan kom mitt barn Nickis och åt med mig, eller rättare sagt, smugglade in henne i matsalen så hon fick äta lunch eftersom att hon för övrigt jobbar i mitt centrum, woho. Nära och bra!
Nu är jag hemma och ska snart dra en dusch tänkte jag, sedan ska jag följa med Nickis hem en stund, vi ska laga lite käk och dricka oss lite té, men som sagt så stannar jag ej länge eftersom att JAG HAR FUCKING SKOLA KLOCKAN 8 IMORGON IGEN, men det är bara att vänja sig.

Snart är det lördag, och det innebär partej. WIIIIIIIIIIIIHO!




My new HAIR, woop woop.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0