Trötta tisdag!

Alltså jag vet aldrig hur jag ska "börja" ett blogginlägg. Ska man skriva "HEEJ BLOGGEN" eller "HEEEJ DÄÄÄÄR" eller "HEEEJ ALLIHOPA, MÅR NI BRA?" det är ju trots allt jag som skriver till mig själv typ. Alltså en blogg är ju som en dagbok? Fast tillgängliga för andra att läsa. Fast jag har nog bara en blogg för att liksom kunna blicka tillbaka vad jag gjorde vissa dagar man inte kommer ihåg typ. Aja hur som helst, skolan började 12 idag, hade lektion. Rast och sen lektion igen, sen var dagen slut. Gick som bambi på hal is hem för att inte slå en vurpa. Jag har faktiskt inte vurpat pga is/snö på typ.. 2-3 år, men bara för att jag skrev det nu så kommer jag ramla när jag går ut igen.

Sen jag kom hem har jag typ bara suttit här, på samma ställe. Städat diskbänken och lagat mat. Det fick bli lite annorlunda mat för en gångs skull! Nasi-goreng med sötsur sås och soja, åt så jag mådde illa typ, haha. Så nu ska jag ta mig en kaffekopp "på maten" så att säga för att slappna av lite. Sen tänkte jag faktiskt storstäda mitt rum, det behövs verkligen... visserligen är det inte allt för stökigt, men det skulle behövas dammsugas lite.. och kanske skuras.

Ja, jag är pedant. Jag hatar att ha stökigt runt om mig. Jag får ångest om inte diskbänken är städad t.ex, har inte mamma gjort det när jag kommer hem och jag inte hinner så får jag ännu mer ångest. Det är liksom som en rutin för mig. Någon utav mig eller mamma städar ALLTID diskbänken, det ska liksom inte stå massa tallrikar och shit, det ska direkt in i diskmaskinen. Som mina vänner alltid säger liksom "när jag blir stor så ska jag garanterat bo med lina" jo för att? Jag lagar mat, tvättar, städar, hahahaha. Jag är en förtidigt född hemmafru. Och så har det varit sen jag var typ.. 13-14? Men men, alla lever ju på olika sätt och man ska leva på det sättet man trivs på! 

Anywho, nu ska jag ta mig en efter-maten-cancer-pinne sedan värma på lite java och slappna av i minst 40 min till innan jag städar mitt rum. SO LONG SUCKERS!



Nej jag har inte en stor-vit-fläck på min jacka, vettefan hur den kom dit.
Dock är detta en bild från Paulas 18årsfirande, jag Cornelia & Liza, fyllskallar? Absolut inte!


Kommentarer
Postat av: Cathi

hahaha och du säger att jag är en hemmafru:D det är du ju minst lika mycket själv :D

2009-12-17 @ 21:13:42
Postat av: N

Det är ju damm på linsen ditt jävla reeeetard!!!

2009-12-20 @ 17:10:26
URL: http://nikolinastenstrom.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0