Tröttsöndag.

Mmmmmmmmmmmmmmmmm.. YELLO! Det är söndag, det är ca 30 cm snö, det är inte plogat, jag stannar inne idag! Tänker bara gå ut om när jag ska hjälpa mor min till tvättis. Det kan seriöst inte vara lagligt att vi ska få stå ut med den här snön en längre tid. Fan folk kommer ju sitta inne hela vintern, förutom alla dessa "friluftsmänniskor" som ska tvinga ut sina barn för att dem ska göra ett par smutsänglar och frysa arslet av sig. Det kommer jag nog aldrig tvinga mina barn till, att gå ut på vintern om de inte vill, bättre för mig - jag slipper kylan. Det kommer typ bli tvärtom "mamma snälla får vi gå ut och leka i snön" "nej.. varför det? vi kan väl glo på karlsson på taket, äta godis och powernapa lite?". Nej som sagt, vintern kan dra åt skogen!

Under helgens gång så har jag baaaaara tagit det lugnt, jag var även i kista igår och råkade handla upp hela presentkortet fast än jag bara skulle köpa lite smink. Det jag fick med mig hem var: mascaror (en till mamma, fick dock betalt), hårspray, underkläder + strumpor, ett långt leggins-linne, en stickad kofta (wtf?!), örhängen, lite toffsar och spännen. Och allt detta gick på 975:-, så nu har jag 25:- kvar på presentkortet, WOHO! Haha. Men jag blev nöjd över mitt köp faktiskt, och blev chockad över mig själv att jag köpte en stickad kofta, men den var så mysig så jag kunde inte låta bli att inte ta den när den ropade mitt namn.

Anywho, idag ska jag nog också bara ta det lugnt, har som sagt avslutning imorgon (YEEES!) sen är det... jullov.
Kanske ska ta en prommis med min tjockis som har kommit hem, nu är det inte långt kvar förrens hennes bebisar kommer eftersom att hon skall paras på självaste julafton! Jag är lycklig. Jag kommer även få träffa en bullisvalp då också, så min julafton kommer nog vara rätt lyckad ändå.



Söta Gucci (Gusi), min brors förra katt.
Denna bild togs när jag och Sandra var kattvakt, GULLIGA MFUCKER!
HAHAHA, hon ser ut som en panda/späckhuggare!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0