Finns det något bättre än kaffe på morgonen?

Rubriken talar för sig själv, är inne på min andra kopp nu och känner att jag förmodligen kommer ta mig en tredje. Egentligen är det inte ens meningen att jag ska vara uppe nu, men var tvungen att väcka babe eftersom att han skulle till skolan och efter det så fastnade jag för vakna med the voice. Efter det drog jag en dusch och nu sitter man här igen! Ska strax börja plugga på massmedier provet som gick åt helvete tydligen förra gången, men ska iof bara göra fyra saker så det är lugnt. Efter skolan så ska Cathi följa med hem och dricka té och snacka lite skit. Och sedan kommer nog babe igen runt 5 snåret, får se.

Det här med den nya trenden, att vara storbloggare, är det verkligen så kul? Fota mat (?!), dagens outfit, fixa ett löjligt schema under en vecka som att man vore buisnesswoman, göra reklam för massa dyrt smink. Och nu snackar vi VARJE dag, hur kul är det? Blondinbella tjatar om sin hälsa, hy och tänder 24/7 och att hon tränar and shit, hennes blogg är inte ett dugg intressant, hon och hennes hajfantast till pojkvän leker bara överlägsna. Och kissie? Henne behöver vi knappt tala om, det enda hon tjatar om är donken, krogen, sitt löshår och sina fakeläppar. Är sånt verkligen kul att läsa varje dag? Då är det isf mycket roligare att läsa om skandaler och sånt som är så långt ifrån mode som det bara går. Sånt som är skrattretande men man läser bara för att det är så pinsamt, småbarn som är gravida osv. Fast det är ju bara patetiskt iof, vad tänker deras föräldrar med? En 93:a som väntar tvillingar t.ex.. du "mormor", är du glad att ditt barn som inte ens börjat gymnasiet väntar tvillingar? Du är seriöst skadad.
Nu orkar jag inte skriva nå mer för fortsätter jag så kommer det här inlägget aldrig ta slut, och då blir det bara drygt att läsa.
 


Varnar för videon, höll på att spy litegrann, men låten är massive.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta så du inte länkar till min blogg också;D

2009-02-12 @ 23:56:40
URL: http://kwang.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahaha ingen fara, men kan däremot sätta dig på "bloggar"!

2009-02-13 @ 07:57:00
Postat av: Mutze

HAhahah asså detta är fan helt sant. Blondinbella är en uppblåst bimbo som tror hon är bäst.

Och hon skriver bara om sig själv hela tiden. Din blogg är fan med på top5 asså ;) för här får man veta massa skoj ;) Och när Lina är sur då jävlar ;) Då får mkan sig ett gott skratt ;)

2009-02-18 @ 12:42:34
Postat av: ljzm

hahahahahahaha mutze är no1 fan of me

2009-02-18 @ 12:50:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0