FREDAG DEN FUCKING 13:E, i'll hope u die today!

Sitter hemma och ska försöka plugga lite till naturkunskapsprovet, men det är inte så jätte enkelt när man inte har alla anteckningar som behövs och inga instuderingsfrågor fick man heller! Så ska jag vara ärlig så tror jag nog att jag kommer faila så jävla stenhårt på detta prov. Btw så blev jag fett godkänd på omprovet igår, så det känns förövrigt skönt att man klarat av det! Ska knata till skolan vid elva och försöka sno lite anteckningar utav the gals, men det kommer sluta med att man sätter sig med en kaffe och surrar massa skit istället, believe me.
Vad händer under helgen då? Idag ska jag på middag hemma hos Emelie för att fira att hon fyllt 18, efter det ska jag bege mig till min man och sova där. Och imorgon är det ju självaste alla hjärtans dag, YEAAAH VAD ROLIGT!!!!!!!!!! Inte. Men anyway, då blire typ tvätta lite, plugga lite, softa lite fan vet jag, någonting, det är ju trots allt LÖRDAG, haha.

Men men, nu ska jag börja plugga lite NK!



MASSIVE

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0