Tisdag

Och så sitter man här igen med kaffekoppen och musiken! Ovanligt va? Kallar det för min ensamma moment på dagen. Kommer hem från skolan, tar kaffe, drar på dubstep och väntar på att det planerade ska inträffa. Som det ser ut idag så ska jag strax städa mitt rum, dra en dusch och förmodligen sätta mig här igen för att invänta moster och kusin! Men först så måste jag nog mata ipoden lite med ny dub, så går det fortare att städa. Det roliga är, det går långsammare för mig att städa om jag inte har musik. Hemma städar jag mitt rum på ca 10-15, men när det gäller älsklings rum så tar det typ en timme, haha, och då hjälper vi oftast åt också. Men anyway, hoppas på att få lite sällskap utav honom idag, efter att min kusin har varit här.

I skolan idag, eller ahh efteråt rättare sagt så stod jag och resten av the gals ute och snackade om en tjej som påstår sig ha anorexia. Varför VILL man ens ha det överhuvudtaget? Visserligen så ser man på denna tjej att hon inte alls lider av det, men i allmänhet, varför vill man ha det? Är det verkligen rogivande att efter varje måltid spy upp det man ätit? Då behöver man ju inte äta någonting alls om man bara ska spy upp skiten. Visserligen så är det ju det anorexia går ut på, men ändå, ni som inte är efterblivna förstår. Tänk dig en tallrik pommes, beasås och en saftig köttbit på en fredagskväll, samt lite fräsch sallad, skulle du verkligen spy upp den där goda maträtten? Samt om dina föräldrar eller dylikt bjuder dig på en dyr restaurang, om du ska välja den dyraste maträtten så får du väl se till att äta upp det utan att verka ohyffsad, och inte springa in på toa för att spy upp det. Seriöst, det här med anorexia går fetbort. Vill ni bli smalare? Börja med koks eller dylikt, som alla modeller osv gör, och när ni äter så slipper ni ju spy! Man tänker verkligen sådär efter en dags magsjuka, hur kul är det egentligen att ha anorexia? Kamma till er lite ffs. Ni är ju inte speciellt fräscha heller, lukta spya i käften 24/7 är väl inte trevlans, eller? Rätta mig om jag har fel.



visst blir man hellre fet som en kossa än att gå miste om allt det här?
anorexia = överskattat!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0