Yä!

Japp, det märktes kanske lite att jag och Liza redan har fått otur idag? Det var nämligen så att under håltimmen så skulle vi gå hem till henne och kolla på en "början" utav "Gökboet" som dem sett på filmkunskapen, vilket jag och Liza missade förra veckan! Och såklart, när man ligger i Liza's säng, under filten och kollar på film så somnar man, det är helt enkelt så. Learn to live with it. Så vi missar lektionen, vaknade tjugo i fyra och älskling var påväg till bålsta för att sedan ta bussen till en polare till han, gick upp och mötte honom en snabbis och träffade även Paula! Sedan knatade jag hem och satte mig här typ. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan börja göra mig iordning för att åka till Emmelie och käka middag. Efter det ska jag hem och sedan kommer älskling till mig. Imorgon då, självaste alla mesarnas dag.. jag och babe ska först upp tidigt för att åka hem till honom och tvätta lite, sedan ska vi åka in till stan för att se den nya Wallander filmen, och efter det så har jag ingen aning! Ska väl antagligen fortsätta umgås med min lilla man.
Men men, nu måste jag hoppa in i duschen så man kan känna sig som en människa sen.
Hepåre!

Kommentarer
Postat av: nelia

alla hjärtans dag är inte mesigt. du ska ju själv åka in på bio och shitt!! HAHAHAHAHAHA dubbelmoral Lina, DU ÄR MES! :D

2009-02-14 @ 15:40:18
Postat av: ljzm

haha lilla hjärtat, det är skillnad på en romantisk bögfilm än wallander ;)

2009-02-15 @ 18:05:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0