Bloggtorka? No.

Känns som att det börjar glida mot bloggtorka, men ska försöka att inte låta det ske. Umgås mycket med min husband så har helt enkelt inte tid eller varken lust att skriva. Så vad har hänt under helgen då? I fredags umgicks jag med Jen, Luca och min man, blev bara att vi softade hemma hos mig. Och i lördags så kom Jesper hit för att umgås också, blev hembeställning utav pizza och softeri där med. Sedan åkte han och jag och baby började göra oss klara för att bege oss till solna för att dricka lite pilsner hos Nickis & Dennis. Tog näst sista tåget hem och när vi kom hem tog det inte lång stund förens båda slocknade på fläcken. Igår då? Jo, spenderade dagen här sedan åkte vi hem till baby för att softa där istället. Blev kvar över natten och åkte hem med tio tåget imorse. Sedan runt 11 gick jag till skolan för att invänta det första provet för terminen (?) som var multimedia, och det gick oväntat bra faktiskt för min del. Allt satt som det skulle, fattar nada, haha. (Ja, jag är en sån som aldrig orkar plugga och lägger omprov på en hylla)
Vad sker idag då? Ska softa hemma och sedan kommer babe (haha). Ska försöka styra en tvättid annars så vettefan vad dagen bjuder på, haha. Här tvättar man om man har tråkigt sörru! HÖH!
Tänkte även droppa en liten sak. Någon som hört Petter X Greatest hits som han har släppt i år? Om inte, tanka. Den visade sig faktiskt vara värd att tanka, nostalgikickar flyger och far må jag säga!

Och Liza, akta dig för romarna förhelvete. *WEEEOOOW*



Kommentarer
Postat av: liza

HAHAHAHAAHHAHAHAHHA



akilles kommer in med släggan och slår sönder datorn xD

2009-01-26 @ 22:14:14
Postat av: ljzm

HAHAHAHAHAHAHAHAHA x'D

2009-01-27 @ 11:26:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0