Do u eat shit for breakfast?

Sitter och lyssnar necro, samt dricker mer och funderar på om jag ska göra mig en mackjävel. Btw, ni kanske undrar varför jag raderade hela min blogg? Jo, i stort sett så orkar jag knappt läsa om året som gått, för nu är det ett nytt år med nya förväntningar. Kan ju börja berätta om jullovet, vad har jag gjort? Inte ett shit, softat galet med babe, spelat 360 och nu på senare tid har tillochmed förkylningen haft tid att hälsa på, kul va? Pratar som en kråka och spyr nästan av mitt eget snor, woop. Men imorgon börjar skolan igen, kul kul.. och schemat såg inte så kul ut heller. Nåväl, får väl gå dit imorgon med ett surt morgonhumör och hoppas på att dagen har något kul att bjuda på.

Necro - Vaginal secretions big up big up big up

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0