Ojoj

ÅR 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Det gjorde jag säkert!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nix

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej

4. Dog någon som stod dig nära?

Nix

5. Vilka länder besökte du?

Finland, om kryssning räknas, haha

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Inte vad jag kan komma på just nu

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Finns säkert massor

8. Vad var din största framgång 2008?

Vet ej

9. Största misstaget?

Skulle nog inte yttra mig om det om jag kommit på något

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Klart jag varit sjuk

11. Bästa köpet?

Finns säkert massor

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Onödiga saker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det fanns massa saker som gjorde mig glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Den enda är väl typ Adele - Hometown glory (high contrast rmx), vad jag kommer på just nu

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Dem som behöver veta vet det

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Typ jobbat eller något

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Vet inte

18. Hur tillbringade du julen?

Hemma hos big kusin med kusiner och mami + offer

19. Blev du kär i år?

Var redan kär

20. I vem isåfall?

Alexander kyckling

21. Favoritprogram på TV?

Weeds, desperate housewives, typ det

23. Bästa boken du läste i år?

Snabba cash plus dem tre Martina Haag böckerna

24. Största musikaliska upptäckten?

Ingen

25. Något du önskade dig och fick?

Min älskade carhartt jacka utav Alexander kyckling

26. Något du önskade dig men inte fick?

Minns ej

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag var hos Cornelia med Liza, Merre och Robin och spelade kort och drack öl, sedan gick vi ner till mig och hämtade mer öl och traskade till shell på tolvslaget.  

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

En onödig sak som förstörde rätt mycket

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Typ street, som alltid

31. Vad fick dig att må bra?

Vänner, alexander kyckling m.m.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

I don't know g, ingen tror jag

33. Vem saknade du?

Ingen!

34. De bästa nya människorna du träffade?

Hm, kan inte sätta fingret på vilka jag lärt känna detta år


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan vilka tråkiga svar! bara en massa "jag vet inte, säkert, blabla" :D tråksvar!

2009-01-12 @ 18:45:37
Postat av: priyanga

vilka tråkiga svar! :D

2009-01-12 @ 18:46:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0