Tizdak

Skulle ju som sagt, som ni kanske läste i sista inlägget, lägga mig och kolla på angne och svullo, det tog en halvtimme innan jag stendog och sov i ett par timmar. Gick sedan upp, drog en dusch och sedan kom älskling och Jesper till moi. Sedan tog det inte lång stund innan vi drog iväg till vinsta för att träffa en till kompis till babe. Var ute och slaskade i kylan sedan fick vi äntligen sätta oss på tåget hemmåt. Gjorde lite käk, kollade på andra avenyn sedan slocknade lillen. Han är allt för rolig ibland. Bad då istället min kusin ringa och roa mig lite, och sedan skulle hon också sova. Fan är det med folk egentligen, HÖÖH! Gick upp och satte mig här istället, sedan ville Ida att jag skulle ringa henne och det gjorde jag, pratade en stund med henne med och satte mig här igen. Funderar starkt på att bädda ner mig lite och försöka sova. Kommer visserligen knappt kunna det eftersom att jag napade i ett par timmar på dagen, men att försöka skadar ej!

Hur fan kan man vara en sån jävla idiot som du är? Det kommer för mig förbli en sjuhelvetes jävla gåta som aldrig kommer bli besvarad. Du tänker inte på något annat förutom dig själv och lyssnar endast på vad de andra vill och inte vad du själv vill. Har iaf fått svar på mina frågor om varför du är så jävla retard som du är. Vad du än gör så blir man ju bara besviken. Nej du grabbfan, det är dags att växa upp, annars kommer du vara klassad som retardunge tills du dör. Fyfan för sånna som dig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0