Torsdag!

Har inte skrivit sen i.. tisdags va. Det har inte hänt så speciellt mycket sen dess. Softat med babe like usual, and i love it. Är däremot helt slut typ, känns det som. Gick upp kvart över sju och åkte från babe vid åtta, kom hem, drog i mig frulle och sen drog iväg till gympan (kul att börja morgonen med det, NOT!). Men vi fick iaf spela basket, vilket jag älskar. Sprang som en tok och svetten rann, mysigt va? Efter det gick jag hem, duschade och drog till skolan för att ha svenska. Och direkt efter det skriva prov. Utmattande? JA! Sitter just nu med gam-nacke och ont i min lilla vänsterhand för att jag skrev så mycket. Kommer jag somna tidigt ikväll tro? Hell yeah. För imorgon är den bästa dagen på hela veckan.. not. Iaf inte i skolan! (8:15-16:45) Vad som händer under kvällen vet jag däremot inte. Men på lördag så ska det iaf vara partaj! Taggad för det må ja säga!
Men men, tänkte faktiskt ta och städa mitt rum lite nu tror jag.
Hepåre!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0