You're just a big fat phony

Svar till lilla prillan, JA DET ÄR TRÅKIGA SVAR MEN JAG HAR GULDFISKMINNE, och så vill jag inte yttra mig om för mycket på bloggen! Muhaha, din dinosaurie.

Vad har hänt idag då? Jo, kom till skolan kvart över 8, har vi någon lektion fram till 14.15? NEJ! Så egentligen kunde jag ha sovit sönder. Blev lite kortspel och catfight i skolan, sedan gick jag och Liza hem till henne för att äta lunch och glo family guy. Somnade vi efter maten i varsin soffa? JA! Höh, vaknade klockan två och rusade till skolan för att ha röst och rörelse, sedan var skoldagen schlut. Efter det mötte jag alexander kyckling, gjorde käk och sedan åkte han hem. Har inte gjort ett shit fram tills nu, kollat på tv typ, snackat med mami, det enda.
Och imorgon blir det ingen skola alls för min del, för då ska lunchtiden spenderas på ett hospital. Och då vill man helst ha sovmorgon så att man orkar ens se dessa doktorer osv, att ens ha kraften till att sätta sin fot på ett äckligt hospital.
Hatar sånt, hatar allt som har med sjukvård att göra. Sitta nervöst och få ett resultat and shit, visst måste man, men pallar man? No senior. Men alla är ju olika som sagt, och skulle hellre vilja vara en sån som inte var rädd för sånt shit.
Nej fy, nu orkar jag inte skriva mer om det, och ni kommer inte få veta mer heller, HEHEHE!
Tänkte faktiskt lägga mig och försöka sova med den sprängande huvudvärken jag har, går det inte så blir det family guy igen, dag 3 samma dvd, haha.
Hepåre.

Kommentarer
Postat av: prillan

hahaahha, men du är söt och min korkade lilla lina ändå! :D<3 jag saknar dig lite sådär va. slå en pling nån dag!

2009-01-14 @ 09:24:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0