Lördag

Wtf, allt jag skrev försvann.... igen. Anyway, måste tacka alla för en fet kväll igår, skitkul var det!
Sitter förövrigt och klurar på vad jag ska äta för lunch, min lina-mage börjar vissla mitt namn. Senare kommer även Ida, Paula och Jennifer hit för att snacka lite skit med mig osv, dricka lite vin och softa.
Är så jävla tom i skallen så vet inte vad jag ska skriva, haha. Kom hem klockan 6 imorse, dvs att jag var helt död, svettig och frussen (eftersom att jag på något jävla vänster fick för mig att hälla vatten innanför tröjan för att svalkas av på dansgolvet, och nej det var ingen wet-tshirt grej).

Sandra förhelvete, nu uppdaterar du bloggen, på en gång! Blir helt tokig när jag ser den där bilden på din farmors piroger som kommer upp direkt när man skriver din bloggadress. GALEN blir jag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0