Bandit queen

Har inte skrivit på fyra dagar typ, är sämst nu för tiden på att uppdatera, men ska försöka orka att bättra mig litegrann. Det har väl inte hänt så mycket på sistånde, gått i skolan och varit med min man. Har inte varit i skolan idag, råkade sova som ett odjur så det blev ej av, men imorgon så. Mormor och morfar kom förbi en stund och mormorn min hade med sin utsökta äppelkaka.. mmmm.. applecookie.. HÖH! Ska väl snart dra en dusch sedan möta Ida för att ta samma tåg som henne till min underbara man. Där vet jag ej vad som sker, kanske lyssnar på snabba cash lite och softar bara.
Vad som händer i helgen vet jag ej, förutom att vi förmodligen ska fira Merre på fredag, men på lördag vet jag ej, vara hemma och vara bakis kanske om jag blir det, om inte så vette tusan, umgås med mannen min kanske. Fan vad jag har noll fantasi märker jag, skriver på om något som knappt är intressant, haha. Är helt slut i hjärnan typ.
Igår då, då blev vi som sagt filmade av tv4 för deras program "Hitta hem" som kommer sändas senare, haha. Don't look at it. Vi fick göra en rekonstruktion av allt hur det gick till när vi hittade dem små kissarna. Hur mesigt som helst, haha! Men anyway, sedan gick vi på R&R och slutade runt fyra, då gick jag hem och babblade med Sandra en timme typ, eller kanske två! Roligt var det. Länge sen också däremot. Och efter det kom min man, då gjorde vi käk och kollade på den rätte för rosing och andra avenyn, haha.
Men men, vet inte vad jag ska skriva mer, ska väl dra en dusch nu och vänta på att få åka.
HEPÅRE!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0