Tisdag

Holymoly, man kan väl säga att jag är lite sliten som få idag! Åkte till min man sent igår runt åtta, och han somnade tidigt, och jag var aspigg. Sedan ringde Ida på kvällen och det slutade med att jag tar halv ett tåget från jakan och samtidigt lämnar en liten lapp till babe, haha. När jag kommer till bålsta mötte jag Ida och Jonas och sedan traskade vi hem till honom och då kom även Merre och Luca också. Runt halv fyra snåret känner jag att det är dags att röra sig hemmåt och tvingar med mig Merre och Ida en bit, dem följer med mig halva vägen och sedan börjar Merre, det cpet, snacka om "Shrooms" filmen, och direkt börjar jag ju tänka på den där "munken" i filmen. Fyfan, jag gick i panik hem och sedan när jag kom hem rev jag av mig kläderna och somnade på två sekunder. Så nu sitter man här, med kaffekoppen (såklart!) och väntar på att klockan ska bli kvart över 2 för då börjar min första och enda lektion! Sedan kommer älskling till mig och lite senare ikväll så ska vi till Jennifer, som är ensam hemma i tre veckor.. halleluja!



YOU FILTHY ANIMAL!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0