Torsdag!

Håller på och bli sinnessjuk känner jag, jag pluggar tamigfan varenda dag, min hjärna pallant mer nu. Ska plugga idag, igen också, kul va? Men däremot lönade det sig idag, fick G på omprovet iaf, känns skönt att ha det klart, imorgon ska jag bara göra del 2 - igen. Media kan fara åt skogen tycker jag, skolan med för den delen. Skitsamma, ska ge gärnet nu terminen ut, iaf tills jag fyller 18, HAHA. Nej men sen är det bara ett år kvar efter sommarlovet, sen har jag väääärldens längsta sommarlov. Det är väl då man ska börja söka kneg och skit.. men aja!
Hur som helst så sitter jag just nu och väntar på att min man ska dyka upp, håller på med käk också, mums! Pommes, sen ska jag steka korv i grillpanna och lite bea-sås till det, det är finnemang.. OCH johnnys senap såklart!
Vet dock inte vad som händer sen, kanske ska träffa Merre en stund, men det är fortfarande osäkert, och så måste jag ju som sagt, plugga. (Helveticus!) Men men, håll humöret uppe bara så går den här dagen fort som attan, för just nu känns det som att jag vill napa lite, en timme eller så, men då kommer jag sedan ångra mig, för då kommer jag inte kunna somna ikväll och imorgon ska man upp 6:20. MEN MEN, nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver imorgon, får se.

Hepåre!

Kommentarer
Postat av: nelia

varför i helvete klockan 06.20? :O

2009-03-12 @ 22:40:59
Postat av: ljzm

måste väcka mannen min då, och då är det onödigt att jag somnar om eftersom att vi ändå började 8:15 ;D

2009-03-13 @ 11:43:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0