Fördriver tiden

Din/ditt första?
Operation: 4 månader sen ungefär
Piercing: Naveln
Pris: Haha inte en jävla aning 
Sport du började på: Simning tror jag
Husdjur: Bullterriern Emma
Semester: Teneriffa
Kärlek: Alexander <3

Favoriter?

Filmer: Toy story och skräckfilmer 
Tv-program:  Weeds, AA, DH osv
Musik: Dubstep & dnb
Dryck: Kaffe, öl och äppeljuice
Kroppsdel: Ehh..
Plagg: Adidasdressen, baggyz
Skola: Gröna dalen, miss it
Djur: Puppiez, och MIN misse
Bok: Snabba cash

Just nu?
Äter du: Ingenting
Dricker du: Kaffe
Ska du: Ska väl göra mig iordning strax inför skolan 
Lyssnar du på: L-wiz - Amy diamond
Väntar du på: Morgondagen förfan
Tittar du på: Haha, datorskärmen kanske
Har du på dig: Mjukisar, looptroop tröja, ruffsigt hår och min röda adidas wct

Vad föredrar du? (Motsatta könet)
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Får inte vara kortare 
Snygg mage eller snygga armar: HÖHÖHÖ vene 
Busig eller lydig: Hatar ordet "busig" haha

Har du någonsin?
Kysst en främling: HAHAHA
Druckit bubblor: Ja faktiskt, hahahaha
Tappat bort glasögon/linser: Jag har örnsyn så jag bär inga brillor 
Brutit ett ben: Nä, haha 
Rymt hemifrån: Har aldrig förstått poängen i det 
Röntgats: Nix
Krossat någons hjärta: Vene
Gråtit när någon dött: Ingen i min närhet har dött än, så nej.

Tror du på?

Gud: Om "den" visar sig så ändrar jag min åsikt 
Aliens: Haha jag har träffat E.T 
Magi: Nej
Himlen: Haha kommer jag dit så ändrar jag min åsikt där med 
Tomten: "Tomten" är en människa som klär ut sig för att vara i närhet av barn? Kul kille


Kommentarer
Postat av: Cathi

"Skola: Gröna dalen, miss it"



well, tell me about it! saknar dom tiderna<3

2009-05-07 @ 18:03:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0