Lördag

Trots att man varit ledig har man inte gjort något annat än att bara softa, dvs att börsen har gått i konkurs och då måste man softa. Vaknade runt tjugo över 8 idag, dödstrött. Älskling åkte hem runt halv tio och då gick man och satte sig här. Mamma hade laddat bryggarn också, så är nog snart inne på min tredje kopp. Tänkte klä på mig lite myskläder och ta en sväng med min lilla prins. Det jobbigaste är nog att den efterblivna, fula killen som lämnade honom, vill ha tillbaka honom - imorgon. Min moder vill då att jag går ut och lämnar han om hon inte skulle hunnit hem än då, vi får väl se hur det slutar. Kanske att den där efterblivna, fula killen står där i timmar utan att få se en skymt av hunden, ruttnar på att vänta och åker hem och skiter i hunden, WOHO! Nej men, som sagt. Det är elakt gjort, iaf mot hunden.


En sånhär musmatta vill jag ha!


Och denna tröja!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0