Regel nr ett: Erkänn aldrig att du har fel!

Varför hatar jag när folk skriver "Hej bloggen". Det är ju förfan inte till bloggen man skriver, det är ju till människorna som läser den. "Hej bloggen! =)=) hoppas du mår bra, för jag mår skiiiiitbra, WOHO" typ så finns det vissa som skriver?
Och en annan till sak jag stör mig på.. när folk skriver att dem ska se Desperate Housewives. MAN SKRIVER INTE HOUSEWIFES, KAN NI FÅ IN DET I ERAN LILLA HJÄRNA ELLER?! HOUSEWIVES, HOUSEWIVES, HOUSEWIVES stavas det. Ni verkar ju ändå tycka att det är erat favoritprogram, då får ni ju förfan lära er hur det stavas också, eller hur?

Sitter förövrigt och lyssnar på lite nya tunes, ska strax glida till skolan och ha naturkunskap och samtidigt dö på lektionen. Naturkunskap suger verkligen, finns inget värre än det. Prov  24/7 som man ändå inte förstår någonting av. Jag har fortfarande inte lärt mig vad "morän, varvig lera" osv är, även fast den lilla knubbisen har tjatat om det i en termin typ.
Efter det ska jag hem, äta och duscha i think, och kanske blogga lite till, för nu ska jag kila!


SUKH KNIGHT - KNIGHTLIFE <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0