TJOLAHOPP!

Tyckte att det var dags att uppdatera när Sandra skrek lite på mig igår om att jag aldrig uppdaterar. Vet att du älskar att läsa min mesiga blogg, HÖHÖ! Det har väl inte hänt så värst mycket, skolan, softat med min man osv. Är hemma idag pga att jag börjar känna att jag kanske fått halsfluss igen. Förjävligt att bara om man får det en gång så får man det sen hela tiden, stup i kvarten. Skönt att vi bara går imorgon och sen är lediga onsdag, torsdag och sen helgen liksom.

Vi har även fått hem en till bullterriervalp, och Nickis fick hedern att döpa den lilla, och då fick den heta Otis! En liten kille som är sjukt söt, dör nästan. Vi får väl se vad Ella säger om han när hon kommer hem på en weekend.

Ja, det finns väl inte så mycket mer att skriva. Funderar på att ta något att käka.
Sho!


Kommentarer
Postat av: Sandra

"Skönt att vi bara går imorgon och sen är lediga onsdag, torsdag och sen helgen liksom."

HÄMND!

2009-05-19 @ 18:38:48
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adehill

Bra att du gav den där Amanda en käftsmäll som kommentar. Den behöver hon mer än någon annan. USCH! Nice att du står för vem som skrivit det! ha det bra

2009-05-19 @ 18:46:52
URL: http://spinit.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0