Monday, almost thursday.

Ja, jag har inte gjort så mycket annat än att suttit här och lodat. Utube har varit min kompis idag känner jag, haha. Suttit och kollat lite sune, cartoon osv.
Har iaf städat mitt rum, äntligen. Och min käre mor har tvättat mina kläder, kan inte bli bättre. Hon är mycket bättre på det än jag, hon viker finare och så, därför blir jag nöjdare när hon gör det.
Ska väl sätta igång med lite käk nu sen kommer lilla Nelia ner på lite té och skitsnack!
Har inte träffat henne på ett tag nu så det ska bli kul och uppdatera varandra litegrann.
Och senare ska jag nog gå över till Annie eller hon komma hit för att kolla på Gladiator som börjar klockan 21:00 på nian, god i love that movie.

Anywho, dax att leka hemmafru till mig själv och göra mig lite food!
peyz

Kommentarer
Postat av: Nelia

danke schön för kvällen <3

får inte bli allt för sällan!

2009-11-23 @ 23:06:10
URL: http://nelija.blogg.se/
Postat av: ljzm

tack själv vännen! <3

2009-11-24 @ 12:56:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0