Sliten och klockan slår strax 04:00..

Var ju som sagt på Benga igår med en massa människor. Ni som inte var där missade något. Anywho, somnade runt.. sju halv 8 tiden kanske och vaknade runt 12 och kände mig spyfärdig, och då befann jag mig i solna också, så det var lite ångest och veta att man måste ta sig hem hela vägen när man kände så. Ialla fall, somnade typ om och vaknade runt halv två tror jag klockan var. Sen tog jag tåget mot Rotebro för min käre mor hämtade mig där, mycket skönare att åka bil än tåg när man är bakis som ett arsle.
Kom hem, slängde mig i sängen och efter en stund kom Ida förbi och lyssnade på mitt gnällande om hur ont i kroppen och hur seg jag var osv. Efter det lagade jag mat och sen vips somnade jag och vaknade runt halv ett typ. Lagomt bra till filmen "Stulna år". Det är nog en av de bästa filmerna som gjorts, jag vet fan inte varför jag tycker den är så bra. Det har nog något med mina mentalsjukhus-fetisher att göra, HAHA!
Nu har jag precis ätit nudlar, tänkte ta en cigg och sedan se "Flickan som lekte med elden" som fanns att tanka tydligen, gissa om jag blev glad.


Nu gick vi äntligen skilda vägar utan problem. Så enkelt var det. Du är inte värd min tid längre, barnunge.


"Stulna år" Ni som inte har sett den, se den.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0