HIHI

Helgen är slut och jag är proppmätt. Min käre mor kom hem med en calzone till mig, perfekt på söndagseftermiddagen. Men sedan så får vi ju inte glömma min tjockis hund som stod i typ 40 min nedanför mig och skällde och grymtade för att hon trodde att jag möjligtvis skulle "RÅKA" tappa hela pizzan på golvet. Mycket om och men så fick hon ungefär halva, men det räckte inte utan hon fortsatte skälla... dumma hund.
Hur som haver så har helgen varit lugn och fin. Har inte gjort så mycket faktiskt.
I fredags var jag dock inne i stan och lämnade in två stycken bismarck-armband som jag fick av min mor (ja, det var hon som gav mig dem och bad mig lämna in dem), och då blev jag 1570:- rikare helt plötsligt!
Införskaffade 4 par nya underwears och en fred perry t-shirt. Bra kap! Och igår köpte jag även mig en gåsjacka, en mörkblå/svart i rätt storlek och fin päls för en tusen lapp? Bra kap, JA! HIHI!

Snart ska jag bege mig in till duschen och sedan ska jag nog till jacobz mountain och softa till playa del sol med gullegjisen.

Tack för mig, hepåre!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0