Imorgon klockan 11 blir det lov!

BOOMBOOMBOOM, så låter det ungefär nu i mina högtalare. Ja, mamma, när inte du är hemma så spelas "knarkarmusiken" på högsta nivå, HAHA! In your face, i know that you're reading my blog.
Tänkte snart börja städa mitt rum, men känner att jag inte har gnistan inne riktigt än! Laga mat ska jag iaf göra strax, och vet ni vad det blir? Köttbullar, makaroniz och gräddsås, god i love you. Har inte ätit det på ett bra tag nu, så det är efterlängtat så att säga.

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt. Vet inte om turkbabyn kommer eller om jag ska läsa ur "Svensk Maffia" eller om jag ska ta en prommis med gullfia (om hon pallar...) eller om jag kanske ska försöka få tag i min Frodo och dricka lite té. Jag har ingen aning än. Och om inget händer så kommer städnojjan krypa sig fram, tro mig... men men, det återstår och se som sagt. Det kanske t.om blir så att man hamnar här hela kvällen, men då kommer jag förmodligen bara bli rastlös och få ont i huvudet.

Här kommer lite bilder från AOD som var i fredags, jag visste inte ens om att det togs bilder så blev rätt chockad när jag fick se mig själv på en massa bilder, haha.


Jag och mitt barn Nickis


Jag och Jen, skevt...


Mitt barn, jag och Jen


Linus på linjen och jag, party mode.


Toker-Marek och mitt barn


Kommentarer
Postat av: Nikolina Darek

bilderna jag är med på är finast!

2009-10-22 @ 21:20:12
URL: http://nikolinastenstrom.blogspot.com
Postat av: ljzm

alltid!

2009-10-22 @ 23:05:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0