Ingen lur

YELLO! *homer* Sitter och väntar på att ta le train till sowlna. Glömde nämligen min laddare där i fredags när det var förkrök innan AOD. Grymt kul var det där btw, har ju glömt att berätta! Det var jag, Nickis, Jennifer, Linus, Marek och Steffe som åkte dit och röjde lite. Eller jag var väl den som röjde mest tror jag, haha! Var heeelt sjöblöt när allt var slut, dvs att jag hade stått och röjt längst fram under hela kvällen ungefär, med en fjällräven jacka, så ja.. det var GANSKA varmt så att säga! Efter det åkte vi hem till Nickis igen och softade, och kvällen slutade med att jag och Jennifer deckade i Nickis säng, så Nickis och Marek fick ta soffan, haha!
Dagen efter var INGEN KUL DAG, var bakis så in åt helvete. Behövde knappt svara när folk frågade "Sliten idag eller" man såg det på mig helt enkelt. Var hemma hela dagen ungefär, Ida kom också och var med mig. Vi käkade godis och drack cola. Men innan det la jag även en pizza, mitt i maten! Dvs när jag låg framför tvn och försökte äta så kände jag att nu är det dags att besöka gustavsbergarn, så jag rusade in på toan, men sen efteråt blev det bättre!
Och senare på kvällen så åkte jag till babe och softade där, bakis och seg som jag var.
Sitter och dricker kaffe och lyssnar mjuzik nu, ska röra mig strax. Har en lång resa framför mig, jobbigt. Men sen på hemvägen får jag sällskap av babe som hoppar på tåget och följer med hem. Det är pluggdags idag för imorgon har jag prov... får väl se hur det slutar.

Ska fortsätta med mitt kaffedrickande och lyssning av min underbara mjuzik.
Dub & Run - Classical, god i love you. (Ja, den är old men den är underbar)


Jag vill ha mitt fina hår tillbaka.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0