Tisdag => 13 oktobR

Varför sker detta varje gång? Jag är skitbloggsugen, vet exakt vad jag ska skriva för att det ska bli ett långt och behagligt inlägg, sen när jag loggar in så flyger det liksom iväg, som en fågel från mitt huvud och ut genom fönstret som är ovanför mig. WHYYYYYYY WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!
Anywho, sitter förstårs med min kaffekopp (rutin efter skolan: mängder av kaffe, dubstep och snoka i bloggar!)
Har varit i skolan idag, pluspoäng! Började ju dock 12 och slutade 13 så... men iaf, måste sköta skolan nu hela veckan och sluta försova mig.

Funderar på att rensa lite i mina mappar, sortera musik efter genre osv, det är faktiskt lite småkul när allt blir klart, man hittar ju så mycket lättare då också!
Blir väl jacobs mountain senare tror jag.

Nu är det tomt i skallen igen, skriver kanske sen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0