Torsdag

Jahopp! Så sitter man bänkad med kaffet och musiken (som alltid). För övrigt är det bara jag och tjockisen hemma nu, mami kommer hem imorgon. Sen kommer även babe och då ska vi laga food. Potatismos, gräddsås och köttbullar, MUMS!
Är lite depp angående 2 års partyt fortfarande, vill ju verkligen dit. Men örat strejkar fortfarande... to bad. Cashen också för den delen. Visserligen skulle jag kunna hålla mig till en summa, men när ölen sakta glider ner i halsen så vill man oftast ha en till, och en till, och en till och tillslut så kollar man kontot dagen efter, då inser man verkligen vad ångest innebär, haha. Därför stannar jag hemma idag med min tjockishund och min babe.

Imorgon kommer nog Ida över på lite java också, får vi hoppas på. Om råttan inte bestämmer sig för att sova hela dagen, igen. Haha. Ska nog köpa en sån där väckarklocka till'na, en sån där helikopter-väckarklocka som flyger iväg när alarmet bryter ut, så måste hon jaga fanskapet för att få tyst på den, haha.

Ja, lovet är snart slut också, om fyra dagar börjar skiten igen. Men fan det är ju bara ett år kvar nu, så det känns förjävla skönt, mindre än ett år tillochmed. Den 4e juni, klockan 07:00 så knäcker man en pilsner, drar på sig bikinin och slinker ner i Ida's jacuzzi och börjar därför morgonen med ett bad. Kanske blir lite champagne i badet om man har tur också. Sedan göra sig iordning lite halvfull sådär, åka till skolan med myrorna i magen och sen runt 1 tiden (brukar vara runt 1-2) så springer vi ut aaaaasfulla och skriker. Den dagen kommer nog bli underbar. Och framför allt så kommer underbara familj stå utanför med leendet på läpparna när släktens stolthet tar studenten, äntligen.



DU FÅR INTE SKYLLA PÅ PRAKTIKANTEN!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ska döpa om dig till Jerry på min mobil :)

2009-11-02 @ 09:38:06
URL: http://nathale.devote.se
Postat av: ljzm

HAHAHAHAH gör det

2009-11-02 @ 15:31:18
Postat av: Emma

haha, jag fick ett leende på läpparna när jag läste om stundenten. nu längtar jag ännu mer!

2009-11-10 @ 19:20:44
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0