Torsdag.

Jag vet folk, jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men blogg-ginstan ligger på emolevel just nu. Tycker mest om att snoka runt i andras bloggar, haha.
Anywho, kan väl berätta lite smått om idag och igår t.ex.
Igår så blev det ej någon skola, vet ej varför, försov mig osv. Men sedan runt 12 tiden så var det dags att bege sig med Loppan mot Solna/Sollentuna. Vi mötte alltså upp henne i solna för att sedan åka till sollentuna för att lilla Nickis skulle på förhör hos papichulo blå. Jag och Loppan satt där ute snällt och väntade i drygt en halvtimme och spanade på grisarna, sedan åkte vi in till östermalm för att Nickis skulle besöka sin butik fort och jag skulle sedan köpa lite smink... haha. Och efter det åkte vi hem till Nickis crib för att fika. Eller rättare sagt så fikade nog jag och Loppan mest medans Nickis och Marek låg och spelade spel på facebook... get a life! HÖH! Och sedan runt sju tiden så åkte jag och Loppan hemmåt, eller rättare sagt så hoppade jag av i jakan och var där resten av kvällen.

Idag har det väl inte hänt så mycket förutom att jag har varit med Ida den större delen av kvällen, riktigt mysigt. Sedan drog jag en lång varm dusch och slängde mig framför "Inlåst" som gick på 4an. 

Egentligen borde jag sova nu, men kunde inte så det är väl skönare att fördriva tiden här än att ligga och kolla på alla dessa SKITprogram som går på nätterna. Alla olika navy CIS, CSI och allt vafan dem heter. DET SUGER OK!
Imorgon är det fredag folk, vad händer då?
SO LONG SUCKERS! 


Kommentarer
Postat av: cornelia

hööörruuuu du dök fanimig inte upp i fredags. where did you go girrl?

2009-10-11 @ 15:00:07
URL: http://nelija.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0