Kycklingsallad!

Hojhoj, kom hem för nån timme sen igen, var ju bara i skolan en timme som sagt! Haha. Och där blev jag såklart plågad med en massa skitsnack, snälla jag skrattar bara inombords när du snackar. Som sagt, om du skulle bli misshandlad varje gång du snackar skit så skulle du vara död vid det här laget, and that's it.

MEN, det är tur att jag kommer hem till en ensam lägenhet och kan slänga på ännu mer kaffe, lyssna på min underbara musik och bara softa. Snart kommer lillfisen också, det står kycklingsallad på menyn idag, MUMMA! Det blir nog bara softeri idag, börjar bli sjukling, ont i halsen och jobbig hosta.
Det jag längtar till också är att få höra allt smaskigt skvaller som hände på båten inatt, haha. Alla kommer vara så sjukt jävla slitna, haha.
Anywho, känner för att börja ta tag i mitt skissande på riktigt. Köpa material, sköna pennor, skissblock, allt. Detta är något jag ska lyckas med.

Tungaste låten för tillfället: Reks - Say goodnight (Dirty)


Fuck all them haters, fuck all them hoes!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0