Woop friday!

Fredag, äntligen. Sova ut imorgon, äntligen. Skönt nästa vecka med studiedagar, äntligen. Sitter och zippar lite på morgonkaffet, dvs min.. tredje kopp. Ska snart börja göra mig iordning för skolan som börjar klockan 10 och slutar.. 11.15 haha. Jag är faktiskt ganska överglad idag, vet ni varför? För nu vet jag vad mitt mål ska bli efter studenten. Jag SKA gå tatuerarkurs, och sedan skaffa mig en egen tung studio. Jag ska lyckas, oavsett hur lång tid det än tar, jag ska ha min studio och that's it. Och det roliga är att det kommer vara den tungaste. Det ska vara skön hiphop i högtalarna 24/7, sköna soffor, graffiti på alla väggar, ja allt. En skön jävla studio!
Och om allt går som planerat så kommer det gå.

Och inte nog med det, snart kommer gullfia få bebisar, gud vad jag längtar! Och jag ska sno en, en egen gullfia 2.0. Gud vad mycket som händer nu! Och en till sak. Need for speed Shift släpps också, detta kommer bli en riktigt bra vinter, bättre än dem flesta.


Det viktiga är inte att ha rätt, det är att straffa dem som har fel!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0