Så, nu har man läst igenom alla bloggar, kollat alla värdelösa statusar på facebook och fyllt min tredje kopp té. Nurå? Hatar när man blivit "klar" med allt och inte har en susning om vad man ska kolla på. Det är typ då man bestämmer sig för att blogga, när man ska sitta och klura på vad som kan vara roligt för andra att läsa.
"Hej idag har jag varit i skolan, sen varit hemma och tagit hand om köttätande terrorister som jag gör varje dag mellan 14-15 till 19, sen har jag inte gjort så mycket mer hejdå" Det är knappast kul att läsa samma sak i snart 6 veckor (eftersom att dom är typ så gamla nu). Fast det är inte kul att räkna ner veckorna, för nu har dom blivit som ens barn, och bara tänka tanken på att någon random ful människa ska komma hit och ba "tjena, jag tar den här, den ska heta bingo, hejdå", som jag har sagt ett par antal gånger, det kommer bli som om den sliter ens egna barn ur famnen på en. Och det värsta av allt är ju såklart namnet, vad den dumma personen kommer döpa "blåklockan, ferdinand, coco, terroristen eller ella-kopian" till. (Ja det var bara fem för jag ska behålla en!) Tänk om den får ett sånt där groteskt namn som typ "busan" eller något fult, då kommer den personen gå hundlös till bilen.
Nog tjatat om mina barn.

Har inte gjort så mycket än att vara i skolan och varit med min man. Jo! Jag har faktiskt rensat och dammat min hylla så det är klart. Sen mötte jag loppski och fick min älskade fjällräven tillbaka, den ska på imorgon!
Imorgon går jag bara en timme i skolan, WOHO. Då ska jag möta upp Sandra för att fixa ett pass, äntligen. Sen vet jag inte vad jag ska göra, hoppas på att få träffa min frodo lite.
Men men, nu rundar jag av för tillfället.



Skönhetssömn?


Kommentarer
Postat av: raskan

Hahahahaha du fööö häääli ruuu..:)

ja men så¨ere ju...

ens barn....fatta om de kommer nån jäkla knäppgök o ska ha.....

Hmmmm mamma e nog NOGA med vart dom hamnar..:)

2010-04-14 @ 09:59:17
Postat av: tunde

nu får du banne mig sluta lägga upp söta bilder på hundarna. jag vet vart du bor och kommer seriöst komma och sno en (eller alla) hundis snart

2010-04-14 @ 19:13:39
Postat av: ljzm

HAHAHAH! KÖP EN HUND AV MIG DÅ TUNDE!

Jag hoppas hon är noga, ingen pajas ska komma och ta hem någon hund som jag fött upp fifan!

2010-04-16 @ 12:24:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0