TIDSFÖRDRIVET

1. Det första du tvättar i duschen? Om jag har smink på mig så är det de första, annars håret!
2. Gillar du kaffe? Jag älskar kaffe!
3. Hur mår du just NU? Bra, lite uttråkad bara.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
R
5. Berätta om din senaste dröm? Fan, minns inte!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? OHJA!
7. Vad vill du ha just nu? Den 4e juni
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Haha nej
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Både och ju!
10. Använder du smileys? Inte så ofta
11. Har du träffat någon kändis?
Japp! 
12. Gillar du keso? Nej, fifan.
13. Vilken låt hade du senast i huvudet?
Kommer inte ihåg!
14. Hur många länder har du besökt? 2 haha!
15. Är dina föräldrar stränga? Nix, inte mami iaf
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? I helvete heller
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej haha!
18. Brukar du hyra film? Nej, piratebay kallas det nu för tiden
19. Var kommer du vara på lördag? Nej det tror jag inte
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej men jag såg på tv
22. Vad åt du till lunch? Åt ingen lunch, men babe fixade färska baguetter med gott pålägg
23. Har du lockigt hår? Nej, bara fluffigt
24. När grät du senast? Minns inte
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja det har jag säkert
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? En valp
28. Sover du med TVn på? Ja, timer u know
29. Tycker du att du är gammal? Ne, ingen kris har kommit än så nej
30. Är du mörkrädd? Det är inte mörkret man är rädd för, det är vad som finns i mörkret.
31. Gillar du ditt liv just nu? Ja
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Haha ja!?
33. Har du bra syn? Ohja
34. Var är dina föräldrar just nu? Mami jobbar och min papi vettefan
35. Vad har du på dig just nu? Mina Student 2010 byxor och en tröja
36. Vad var det senaste du köpte? En ramlösa granatäpple!
37. Hatar du mer än 3 personer? Typ!
38. Använder du sushipinnar? Äter inte ens fisk/skaldjur
40. Äger du ett vapen? Räknas svärd?
41. Gillar du ditt hår? Ja, dock vill jag att det ska bli längre
42. Gillar du dig själv? Jag älskar mig själv
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma!
44. Hur ofta använder du MSN?
Japp!



Jag och loppski!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0