30 augusti

Blir nog ingen Nickis idag eftersom att hennes dvärg till pojkvän vägrar sätta på sin lur och skriva när han kommer hem, tack Marek för att du får mig att stanna hemma och städa rummet istället. Dock klagar jag inte, haha! Kanske man ska göra sin mor lite happy och "steeeeda" hela lägenheten också. Jag kanske åker till Nickis efter jobbet imorgon istället, då förväntar jag mig oxfilé, klyftpotatis, sallad, rödvinsås och ett glas rött på det. Eller jag KANSKE nöjer mig med en kopp blackcurrant té istället, hihi!
Nu ska jag iaf ta mig en kopp té på maten. Synd Sandra, jag åt din favoriträtt, potatis med pannbiff, hemmagjorda också hihi.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Sandra

:o Hur vågar du?!

2010-08-31 @ 01:24:24
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0