Barnvakt? URF?

Sådär ja, kom hem för någon timme sen från Ida. Det var mycket trevligt och efterlängtat! Det blev tacos och tårta, mumma! Och en jävla massa skitsnack/gossip, det vi tjejer älskar mest dvs!
Imorgon kanske jag ska sitta barnvakt med Jennifer åt hennes lillebror eller så ska jag åka med Becca förbi URF en sväng på dagen, fast bara till campingen och hälsa på alla vi känner där! Får se, fortfarande oplanerat!
Annars sitter jag bara och lyssnar på en av Skream's nya mixar som är så brutal så jag dör och dricker té. Känner mig förövrigt lite tjött också, så kanske klappar igen laptopen lite tidigare idag så jag får sova med mitt underbara täcke igen, nom nom nom.

Sho så länge!

Kommentarer
Postat av: Cathi

hahaha bra där! JA MEN DÅ KÖR VI DÅ :D du får helt enkelt se till att ha råd "annars sliter jag skallen av dig" ;) PUSS

2010-08-06 @ 10:11:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0