!

Jag kommer aldrig förlåta dig för det du gjorde. Du tvingade mig att lämna dig för din egen hälsas skull. Varför var den där skiten så jävla mycket viktigare än mig? Jag är en människa, som har känslor. Skiten som du sysslade med hade inga känslor, gav dig "kärlek" på fel sätt och inte på samma sätt som jag gav dig och gjorde inte allt för dig som jag gjorde utan drog ner dig ännu mer.
Jag hatar dig för att DU själv valde att välja skiten före mig. Jag hatar dig för att du inte såg mig på det sättet som alla andra gjorde. Jag var den som byggde vårat liv. Varför var jag tvungen att göra allt själv?


Aldrig mer kommer jag binda mig, aldrig aldrig aldrig mer.
Jag hatar att jag någonsin älskat någon som älskade droger mer än mig.

Kommentarer
Postat av: Cathi

<3

2010-08-12 @ 00:39:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0