Fint väder?

Vafan hände med vädret? Nu är det ju helt plötsligt solsken och varmt ute! Fast jag klagar inte för då kan jag slänga mig ett par shorts för en gångs skull.
Stod i duschen en halvtimme, fyfan vad skönt det var. Och SMART som jag var så hade jag badrumsdörren öppen så jag kunde höra den underbara malmö mixen eftersom att jag kopplat in datorn till stereon. Nice.
Snart ska jag börja föna håret och bestämma en mysig outfit för ikväll. Jag är helt lyrisk för jag längtar efter all gossip och tjejsnack, fast det är ju typ samma sak!

Nu ska jag smörja in mig med lite victorias secret och börja föna håret!
TOODLES!

Om jag vore jorden, och du vore solen
och jag var din enda planeeeet ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0