God morgon lördag!

Fyfan vad skönt det var att sova ut. Med tanke på att jag var vaken så jävla länge igår så sov jag rätt länge idag. Ungefär 8-9 timmars sömn haha. Var ensam hemma när jag vaknade också, för mor min och storebror tog sitt pick och pack och drog till landet idag. Men jag klagar inte, för jag kommer ha en nice kväll idag. Grundskole-reunion, WOHO! Jag är skittaggad. Ställde precis in elk'en i kylen och stoppade kameran på laddning! Ska väl äta en god frukost snart och dra en dusch sen, ska ju faktiskt inte gå förens typ halv sju-sju ikväll!

Nu ska jag dricka upp mitt té och fortsätta hålla Nickis sällskap!


En sån här fick jag med mig hem igår! Sandra med!
(lånad bild av Sandra herself!)


Kommentarer
Postat av: Caroline

fyfan va coooool!

2010-08-29 @ 14:21:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0