God morgon!

Eller aah, god morgon och god morgon, klockan är ju snart 1 men jag vaknade runt tolv och börjar inte blogga när jag är nyvaken. Vaknade iof runt tio också och kände mig pigg, men så fort jag la mig i rätt position så decka jag dirr igen, haha.
Funderar på att gå upp och göra mig lite frukost snart, Ida kommer förbi på sin lunch istället för att komma efter jobbet, hon skulle tydligen hämta lite saker ute hos sin mami som hon glömt kvar. MEN VAD SKA JAG GÖRA DÅ? Ska försöka och tvinga tillbaka henne hit sedan!

Nåväl, nu ska jag gå upp och göra lite frukost.
Helvete vad varmt det ser ut att vara ute också, det blir skitvarmt i mitt rum när det är ASvarmt ute.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0