Helg då

Har precis smällt i mig en god frukost. Rostade mackor med skinka, ost och gurka på. Och ett glas bravo juice. Funderar på om man ska smälla på lite java, men med tanke på gårdagens bravader av koffein så vettefan om jag vågar haha. Kanske tar mig en kopp vaniljté istället.
Så vad sker i helgen då? Idag ska jag bara ta det luuugnt eftersom att jag ska upp tidigt imorgon för jobb. Sedan efter jobbet ska jag nog träffa Liza, hon var inte heller så på att dela sin glädje till håboskitdag.
Det märks att jag är sne. Jag är verkligen irriterad, varför gör dom såhär? Det är ju pinsamt! "Håbo festdag"... man hör ju bara på namnet att det är pinsamt. Men jag verkar vara själv om att tycka så, haha? I don't care. Man firar inte Bålsta, man gör bara inte det, det är fan inte okej.

Ska göra mig en kopp té och sedan hoppa in i en varm jävla dusch.
För nu börjar jag frysa lite.
Toodles!


Plankan & jag.


Kommentarer
Postat av: Cathi

hahaha ne. där kan jag hålla med dig också! jag tänker inte sätta min fot nere i centrum imorgon :P

2010-08-20 @ 21:02:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0