Helg

Jag orkar inte skriva en bok men jag kan säga en sak.. att idag är jag bannemig sliten. Jobbade som sagt igår och efter det så skulle det vara filmkväll hemma hos Liza, men den lilla rackaren låg och smög med en Minttu flaska som nästan var full, så det blev HUTT's så det bara sjöng om det. Tror jag aldrig blivit full sådär jävla snabbt.
Det blev ett besök på det... mindre finare stället, nämner inga namn, sedan kom jag hem runt 1 och värmde på lite pommes, bea och fläskfilé, drack lite hallonsoda (plus treo) och kollade på Snuten i hollywood haha. Sen decka jag rätt hårt.

Anywho, nu ska jag forsätta sega vidare. Måste göra mig något ätbart, en kopp té och lite grillchips kommer man inte långt på en söndag. Får se om jag orkar pallra mig till Liza sen i det här tillståndet haha. Sandra kommer nog också komma ner och leka med oss, hihi.
Adioz.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0