I love you, and only you Dubstep.

Idag VAR det måndag. Nu är klockan snart halv 5 och jag har fortfarande inte somnat. Dock ska jag ställa klockan så jag verkligen kommer upp imorgon, annars skjuter jag mig själv. Hade tänkt städa hela lägenheten klinisk så jag slipper göra det någon annan dag!
Vad har lilla jag gjort idag då? Jag var med mina älskade girls, det blev en tripp hem till Jennifer, där blev det té och massa skvallersnack, HIHI. Sedan lagade jag mat åt oss, vilket bestod av strips och hamburgare och en himla massa såser, supergott. Sedan var jag tvungen att gå runt 23 tiden för att möta loppan, vi kom hem, såg ett halvt avsnitt av SATC sen deckade hon typ. Då förflyttade jag och datorn mig till köket för att jag hade lust att lyssna på lite music, och det går ju inte när hon sover bredvid. Så nu har jag suttit här i tre timmar, lyssnat dubstep och druckit fanta, och jag njuter.
Kommer nog sitta här en liten stund till, för jag känner då inte att mina ögon börjar svida än!



Jag, Mensah och Anie (Bild tagen från www.girlandrobot.se)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0